mandag 18. juli 2011

- Brillehus



Hekta som jeg er på hus for tiden så kom jeg på at det kanskje hadde vært mulig å få til noen

brillehus

Det gjorde det!
Jeg har til og med prøvd ut patenten på tur, og fant ut at det er praktiskt å henge brillehuset utenpå sekken. Med slikt ustabilt vær vi har her i det høye nord så kan det veksle fra time til time hvorvidt det er nødvendig med solbriller, og da passer det ekstra godt å ha dem tilgjengelig utenpå sekken.



Forøvrig kan de selvfølgeligvis henges opp hvor det skulle være. Og er det noe det er vanskelig å holde orden på så er det vel solbrillene?


Her er det bare å boltre seg i farger og mønstre.. Kurva er full og klar til å være med på mitt aller første marked til helga.. Er jammen spent på hvordan det går..

Sorry Silje, at jeg ikke har noen bilder fra flotte Kristiansand. Det var selvfølgelig dårlig gjort, men vi rakk ikke besøke "byen din" denne gangen. Jeg har vært der før og vet det er fint der!! Som plaster på såret reklamerer jeg litt for den flotte bloggen din! Jeg går kort og godt god for at den er verdt et besøk!

Mandagshilsen fra
Siri 

21 kommentarer:

Unknown sa...

Jeg synes de er kjempefine. :))

Margit sa...

Hei Siri - disse var skjønne! Har du funne på sjøl eller har du ei oppskrift? Fekk lyst å "låne ideen"...!!

SyLykke.com sa...

Nei å nei, så fine brillehus! Og så lekre farger :0) Dette vil jeg lære meg også, så kan du få mønster på små søte kjoler. Og vi MÅ få til en sy dag.... klem

Timotei sa...

Åh, disse var bare lekre! Du er så flink! Har du vurdert å lage mønster for salg? Du har så mange gode ideer at det burde kunne fylle en hel bok!

AlottesVerden sa...

Utrolig fine brillehus...
Smart idè..briller har en tendens til å ligge der de ikke skal...gjerne med glasset ned i noe som riper:)

Ha en fortsatt fin uke
Ann-Charlotte

weidemama sa...

Super Idee mit dem Brillenhaus!
Grüße von Wilma

Lindas hobbyhjørne sa...

De er jo så utrolig fine, får nok solgt masse av de :)
Ha en god natt, klem.

Lomme sa...

Åååå.....så fine! Herlige farger! Du er supergod! :)

Unknown sa...

Utrolig både søte og kule:-)
Flott og inspirende blogg du har!!
Lykke til med markedet

Svalen sa...

Så koselige brillehus, og stoffene du har brukt er skjønne.

Elisabeth Solum sa...

Nydelige brillehus! Praktisk med hempe.
Lykke til på markedet i helga! Så spennende! :)
Klem

2ne sa...

Flotte brillehus :-)
Gøy og prøve seg fram med modeller. Ønsker deg lykke til med salget til helga - krysser fingrene.
Klem

STRIKKEMOR(O) sa...

Kjempefine brillehus du har sydd! Verkeleg smart!

Helle Jescika sa...

Hvor er de smukke

Anonym sa...

Kjempe stilige!!!! Lykke til med salget i helgen. Du kommer sikkert til å selge alt og få bestillinger på kjøpet. God helg fra Heidi

susiloci sa...

Unos trabajos maravillosos....tienes un blog muy bonito .
Saludos desde A Coruña.

HegeT sa...

Så utrolig morsomme brillehus du har laget..!!..
Helt genial idè..

Må nok prøve meg på det en dag, for her er det opptil flere brillepar som trenger "et-sted-å bo"...

klem
HegeT

Ann Jorunn sa...

Kjempestilige brillehus. Flott og inspirerende blogg du har.
Det er så kjekt å finne nye, gode idèer:)
Må nok henge meg på som følger...

hjertemynthe sa...

ååå, så artige disse var!! Hadde jeg brukt briller hadde jeg adoptert et hus =)

Unknown sa...

Hej!
Gillar idén och de är jättefina. Om det är ok för dig så gör jag en länk från min blogg och hemsida till dig

Randi sa...

Disse var utrolig flotte!! :D