fredag 12. august 2011

Nøkkelhusene - eller var det husnøklene?



002.JPG (1071×1600)



004.JPG (1071×1600)


Jeg har tidligere lovet å vise nærbilde av nøkkelhusene mine. Siden Sunniva har tatt noen flotte bilder av to av dem hun fikk i vår så har jeg vært en svingom innom bloggen hennes og tyvlånt bildene hun tok.




Så her er de altså. Sydd over samme lest, men allikevel forskjellig. Perlene er kjøpt i store bokser på Panduro. Det var jo riktig så moro å finne ut at de kunne brukes til nøkkelhusene mine. 

Velkommen til nye følgere! Hadde vært moro om dere la igjen litt flere spor så jeg fikk kikket inn på bloggene deres også! 

Dette får være kveldens tekst da jeg har det travelt og har alt for mange gjøremål utover kvelden..

En riktig så fin fredagskveld ønskes fra

Siri

14 kommentarer:

Anonym sa...

Åååååå du lager så fine hus!!!!!! Jeg får så lyst til å prøve å lage likt. Men for tiden har rompa "grodd fast" i sofaen. Hehe det er bare strikkepinnene som beveger seg. God helg fra Heidi

Margit sa...

Kjempefine!!!! Flotte farger - ingen sak å finne nøklene når de har eget hus :o)

Sylke Feldhusen sa...

Husene dine er sååå søte... :)

HegeT sa...

Herlige hus..!!..
Og så mye deilige farger..!!..
Må bare få satt meg ned en dag og prøvd jeg også... Blir jo så glad når en ser så mye fint her hos deg..

klem
HegeT

2ne sa...

Flotte hus :-)
Kjekt og lettvint og finne igjen nøklene i en rotete veske når den har et fint hus og bo i.
Ønsker deg en riktig fin helg - her har vi feiret dagen til sønnen i huset.
Klem

Siv sa...

Praktiske, søte, og morsomme, sier jeg. :o)

Lillepersille sa...

Utrolig søte og forseggjorte!
Så flink du er!
Håper du har det bare bra!

Lillepersille sa...

...trykket litt fort, fikk ikke med klemmen! :-)

Anita Tørmoen sa...

Disse nøkkelhusene dine er så søte:)

Elisabeth Solum sa...

Kjempesøte, praktiske små hus! Som små sukkerbiter .. :) Mange fine detaljer og flott med de perlene!
Ha en god kveld!
Klem

Moia sa...

Hei på deg,
disse nøkkelhusene var da bare utrolige søte. Så smarte også, mye lettere å finne nøklene når de bor i eget hus. Ha en koselig søndag. Klemz fra Moia

Stinchen sa...

Och, wie schön die Häuser wieder geworden sind. Mir gefallen die Umschläge für die Bücher auch sehr gut. Du hast echt super Ideen.

klingeling sa...

Die sind wieder so schön geworden, ich probier auch mal so ein Schlüssel Haus aus.
Drücke dich Siri
Karola

abc1x1 sa...

Hallo Siri,
Deine Post ist bei mir angekommen und ich habe dir eine Nachricht geschickt. Alles gefällt mir sehr gut!
Auch die Schlüsselhäuschen sind wieder gut gelungen.
Viele Grüße, Sigrid