søndag 2. februar 2014

brystkreftforskning

  

Blogginga mi har stoppet seg litt opp i det siste. Det er forskjellige årsaker til det. Denne gangen vil jeg legge mye av skylda på at jeg har startet i ny jobb. Det er så energikrevende å skulle sette seg inn i nye arbeidsoppgaver at kreftene har rett og slett ikke vært tilstede. Sånn er det, men akkurat i dag har jeg fått hentet meg inn såpass at jeg endelig er klar for et nytt innlegg.

¤¤¤

Ja da, jeg vet det. Det er vel omtrent med deg som med meg; Blakk som ei kirkerotte slentret jeg inn i det nye året. Men så har jeg altså kommet til en alder der jeg nå forstår hva gamle folk har sagt til alle tider: Det viktigste er at en har helsa. Det forstår man vel ikke før en selv eller noen nære har opplevd det motsatte.

Derfor har jeg tenkt å mase enda en gang: Bli med på aksjon! Om det så skal være så bruk din siste rest til et formål som en vakker dag kan vise seg å ha betydning.

Premier:
1. pose som kan brukes til litt av hvert, håndarbeide, bleiepose, småting, hva som helst. Posen er en gave til aksjonen fra Rigmor Skorpen som, foruten å ha bidratt med penger tidligere, har lyst til å gi sitt bidrag gjennom noe selvlaget.



2. ullsokker. Strikket av meg. Selvkomponert. Og hva passer vel bedre enn "kjerringmotiv" og med innslag av rosa til en brystkreftaksjon?




Slik foregår det: Loddene koster kr. 10,- pr. stk.

Sett inn penger på

Kontonummer: 5005 05 11011

 Melding - i stedet for KID-nr - dette for å sikre at beløpet går til aksjonen:
"Lappe-Gretes innsamlingsaksjon - brystkreftforskning - Lotteri, Tolgens"


Send meg så en mail (se sidebar) eller Legg igjen en kommentar i kommentarfeltet (obs! har du ikke egen blogg må du huske å sende meg navn + adr. eller mailadr.), eller send meg en mail (se sidebar) Jeg sjekker med Lappe-Grete at pengene er kommet inn på konto og dermed er du med i trekningen.

Trekningen foregår søndag den 9. februar.

Og husk: Hele beløpet går til en god sak!

Hilsen Siri



2 kommentarer:

Grete sa...

Så flott med et lotteri til aksjonen! Jeg tar 20 lodd og setter inn 200 kr på kreftforeningens konto!

rigmorskorpen@hotmail.com sa...

Hei Siri , Har tatt 20 lodd og pengene er sattinn på kontoen. For dette er et godt formål. Vi kjenner alle noken som har fått kreft , og har fått god hjelp. Klem